Menü
Ár:
6.300 Ft
5.985 Ft
Kedvezmény: 5%

Fogyasztói magatartás

Ár:
6.300 Ft
5.985 Ft
Kedvezmény: 5%
Cikkszám: 332355
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. november 22.

Leírás és Paraméterek

"Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül - sok esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett - gyakorlati példákkal és kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány." Békefi László, ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország "A mindig változó fogyasztói viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan, sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai, amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!" Dr. Neulinger Ágnes, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem
író Szűcs Krisztián;Törőcsik Mária
Kiadó Akadémiai Kiadó
Kiadási év 2022
EAN 9789634546344
Kötés karton
ISBN 9789634546344
Oldal 384
Súly 0.56 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

Dr. John Toussaint; Roger A. Gerard; Emily Adams
6.900 Ft 6.555 Ft
5%
Ocskay László, Radó Mátyás
7.990 Ft 7.590 Ft
5%