Menü
Ár:
6.990 Ft
6.640 Ft
Kedvezmény: 5%

Csomagolásmenedzsment

Ár:
6.990 Ft
6.640 Ft
Kedvezmény: 5%
Cikkszám: 310013
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. november 25.

Leírás és Paraméterek

A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával, vállalati eszközként való felhasználásával és eladóhelyi funkciójával kapcsolatosan felmerül. A könyvben a fogyasztói csomagolás és annak a marketingesek számára fontos aspektusai kapnak kiemelt figyelmet. Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket - a formát és színt - úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést.
író Dörnyei Krisztina Rita
Kiadó Kossuth Kiadó
Kiadási év 2019
EAN 9789630993074
Kötés kemény kötés
ISBN 9789630993074
Oldal 302
Súly 0.78 kg
Várható szállítási idő 7 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

Vecsenyi János, Petheő Attila
6.500 Ft 6.175 Ft
5%
Sheila Heen, Douglas Stone
6.500 Ft 6.175 Ft
5%
Adam Grant
6.500 Ft 5.525 Ft
15%