Leírás és Paraméterek
Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba.
Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.
író | Trunk Tamás |
Kiadó | Magánkiadás |
Kiadási év | 2020 |
EAN | 9786150093925 |
Kötés | kemény kötés |
ISBN | 9786150093925 |
Oldal | 383 |
Súly | 0.63 kg |
Várható szállítási idő | 2 nap |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!