Menü
Ár:
5.950 Ft
5.652 Ft
Kedvezmény: 5%

Marketing alapismeretek

Ár:
5.950 Ft
5.652 Ft
Kedvezmény: 5%
Cikkszám: 293137
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. november 22.

Leírás és Paraméterek

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik. A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.
író Kenesei Zsófia;Berács József;Bauer András
Kiadó Akadémiai Kiadó
Kiadási év 2021
EAN 9789630598705
Kötés puhatáblás, ragasztókötött
ISBN 9789630598705
Oldal 452
Súly 0.65 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

Janata Kriszta
5.800 Ft 4.930 Ft
15%
Rekettye Gábor
5.800 Ft 5.510 Ft
5%
Rory Sutherland
5.900 Ft 5.605 Ft
5%