Menü
Ár:
1.200 Ft
1.020 Ft
Kedvezmény: 15%

Az iskolapszichológia néhány alapkérdése

Ár:
1.200 Ft
1.020 Ft
Kedvezmény: 15%
Cikkszám: 77858
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. szeptember 10.

Leírás és Paraméterek

Az iskola pszichológiai kultúrájának növelése az oktatásügy fontos, és felismert feladata. A nevelési intézményektől azt várja el a társadalom, hogy a művelődési hátrányok kompenzálásának szem előtt tartásával oldják meg a kultúra átadását, de legalábbis csökkentsék az e hátrányokból származó művelődési egyenetlenségeket. Fontosnak látszik továbbá az az igény, hogy az oktatási intézményekben megforduló minden tanuló jobb minőségű ismeretet kapjon egyéni tanulási stílusának, és fejlődési ütemének figyelembe vételével. A hatékonyság növelésének egyik lehetséges módja, hogy a nevelési intézmények fokozottan törekszenek a tanulókkal kapcsolatos egyéni bánásmód kialakítására. A differenciált bánásmód csak a gyerek személyiségének alaposabb ismeretében kaphat nagyobb teret. Ez azt jelenti, hogy a pedagógus jobban meg tudja ragadni azokat a külső és belső tényezőket, amelyek a gyerek viselkedését és teljesítményének színvonalát meghatározzák. Ennek a gondolkodásmódnak a kialakulását és a hatékonyabb bánásmód megvalósulását jelentősen elősegítheti a pedagógiai területen alkalmazott pszichológiai ismeretek és készségek bővítése. Tartalom: Miért időszerű, hogy beszéljünk az iskolapszichológiáról? A korszerű iskolapszichológia nézőpontja Útmutató az iskolapszichológus tevékenységéről Az iskolapszichológusi munkakör leírása a kísérlet időtartamára Társszakmák: kapcsolódás és elhatárolódás Tanári készségek Az iskolapszichológus munkavégzéséhez szükséges attitűdök és készségek
író Szitó Imre;Porkolábné Balogh Katalin
Kiadó ELTE PPK Tanárképzési és -továbbkép
Kiadási év 2004
EAN 9789634464983
Kötés irkafűzött
ISBN 9789634464983
Oldal 44
Súly 0.06 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!