Menü
Ár:
3.000 Ft
2.850 Ft
Kedvezmény: 5%
Termék címkék: Glózer Rita, Gondolat Kiadói Kör

Részvétel, média, kultúra

Ár:
3.000 Ft
2.850 Ft
Kedvezmény: 5%
Cikkszám: 339893
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2024. november 22.

Leírás és Paraméterek

Glózer Rita Részvétel, média, kultúra című könyve azt a jelentős időszakot dolgozza fel, melyben a közösségi oldalak használata a magyar felhasználók körében is általánossá vált. Itthon is dinamikusan bővült az amatőr tartalom-előállítók köre, tömegessé vált az ilyen jellegű tartalmak fogyasztása, és mindez az új reklám- és marketingmegoldásokat keresők számára is egyre vonzóbb lehetőségeket kínált. Könyvének olvasója a legújabb produkciós eljárások, marketingtechnikák, fogyasztási attitűdök térhódítását követheti nyomon a korszak emblematikus közösségi médiafelületén, a YouTube videómegosztón, a hozzá kötődő jellegzetes tartalomtípusra, az online amatőr videóra fókuszálva. A szerző vizsgálódásai a média kulturális tanulmányozásának nagy hatású megközelítésén, a Henry Jenkins nevéhez kötődő részvételi kultúra koncepcióján alapulnak, amely a kortás színházi, múzeumi, pedagógiai, képzőművészeti gyakorlatokra, valamint a társadalomtudományi akciókutatás módszertanára is komoly hatást gyakorolt. A kötet fejezetei a participatory culture tanulmányozásának fénykorára jellemző koncepciókat, a főbb értelmezéseket, illetve Jenkins önkritikus reflexióit egyaránt magukban foglalják. Némi leegyszerűsítéssel azt mondhatnánk: a könyv a részvételi kultúra gyakorlatának és elméletének felemelkedését, virágzását és újragondolását követi végig.
író Glózer Rita
Kiadó Gondolat Kiadói Kör
Kiadási év 2022
EAN 9789635564095
Kötés karton
ISBN 9789635564095
Oldal 186
Súly 0.29 kg
Várható szállítási idő 2 nap

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Hasonló termékek

Bajomi-Lázár Péter
2.900 Ft 2.755 Ft
5%
Marshall McLuhan; Quentin Fiore
2.900 Ft 2.755 Ft
5%