Leírás és Paraméterek
"Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegben végrehajtott változtatások a könnyebb megértést szolgálják, a nagyszámú adat, szemelvény és melléklet pedig a gyakorlati példákkal segíti a megértést." (Rekettye Gábor)
író | Rekettye Gábor;Fojtik János |
Kiadó | Dialóg Campus |
Kiadási év | 2009 |
EAN | 9789639542068; 9639542067; 2017100005307 |
Kötés | puhatáblás, ragasztókötött |
ISBN | 9789639542068 |
Oldal | 310 |
Súly | 0.49 kg |
Várható szállítási idő | 2 nap |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!