Leírás és Paraméterek
A hétköznapi marketing sorozat azokat az átlagembereket, vállalkozókat célozza meg, akik a siker eléréséért nem akarnak évekig marketinget tanulni, többszáz oldalas könyveket végigrágni. Igaz, e könyvben nem található meg mindaz, amit az egyetemek marketing szakán tanítanak, de sok praktikus ötletet ad az üzlethelyiség kialakításához, miközben a lehető legkevesebb elméletet és idegen kifejezést tartalmaz. A könyvet olvasva bejárja az üzletet, az üzlet közvetlen környékétől kezdve, az ajtó típusát meghatározva egészen annak a kérdésnek a tisztázásáig, hogy a polcokon a különböző árukat hogyan kell elhelyezni, miközben nagyszámú ábra és táblázat segíti a megértést. Végezetül nézzünk néhány kérdést, amire választ kaphat a könyvből: - hogyan helyezzük el a nehezen eladható árukat? - hol érdemes üzletet nyitni? - hogyan jelezzük a drágább termékek árát úgy, hogy azok megvásárlása ne tűnjék felesleges pénzkidobásnak? - mit rakjunk a kirakatba? - hogyan változtassuk a vásárlást kényelmetlen kötelességből élménnyé? - mit látnak meg a nők a kirakatokban? - Stb.
író | Rozványi Dávid |
Kiadó | BBS-Info Kft. |
Kiadási év | 2001 |
EAN | 2016100045368; 9789630081962 |
Kötés | puhatáblás, ragasztókötött |
ISBN | 9789630081962 |
Oldal | 88 |
Súly | 0.16 kg |
Várható szállítási idő | 2 nap |
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!