Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
ÜDVÖZÖLJÜK HONLAPUNKON!
Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével, valamint érvényes regisztrációjával Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Jelen dokumentum tartalmazza a Kincskereső Kft. által üzemeltetett www.pingvinjatek.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a Webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit. A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.
Szerződés nyelve: Magyar
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
1. ÜZEMELTETŐ ÉS ÁLTALÁNOS ADATOK
Cégnév: Kincskereső Kft.
Székhely: 2831 Tarján, Tatai u. 13.
Adószám: 13925790-2-11
Bankszámla szám: 50430220-10027374
Cégjegyzékszám: 11-09-012371
Email cím: portal (kukac) pingvinjatek.hu (pont) hu
Kibocsátó cégbíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbíróság
Körzetközponi jegyző (okmányiroda): Budapest
Szállítási partner megnevezése és címe: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2
Személyes átvételei lehetőség: 2016 Leányfalu, Móricz Zsigmond út 167.
Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 9 és 18 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-2 munkanap
Webáruház domain: pingvinjatek.hu
Tárhely szolgáltató adatai:
ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304., www.shoprenter.hu)
2. AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE ÉS VÁSÁRLÁS MENETE
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:
Személyes átvétel esetén: Az Eladó által küldött tájékoztató email megérkezésekor, amelyben értesíti a Vevőt a termék személyes átvételi lehetőségéről és az átvételi pont nyitvatartási idejéről Kiszállítás esetén: Az Eladó által küldött tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról és utánvétes fizetés esetén az utánvét összegéről.
Vásárlás regisztrációval vagy anélkül
A www.pingvinjatek.hu webáruházban lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélküli vásárlásra is. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére.
Amennyiben a vásárló korábban már vásárolt a webáruházban, úgy beírja a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Amennyiben a vásárló új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor megadja a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket az informatikai rendszer megjegyez, és azt a legközelebbi vásárlás során fel tudja használni, illetve a későbbi vásárláskor már csak a bejelentkezés szükséges, adatmegadás nem. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási és szállítási cím megadása szükséges a vásárló részéről.
Terméktulajdonságok (árak, képek, leírások)
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az átvevőhely és szállítási információk között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Webáruházunkban folyamatosan kínálunk termékeket akciós áron, minden vásárlónk számára. Az akciós ár ilyen esetekben visszavonásig érvényes, érdemes tehát ezeket mielőbb kihasználni. A Webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még egy régi csomagolással szerepel a Webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy átadásra. Vagy éppen fordítva.
Kosár
A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez a kosár grafika fölé kell helyezni az egeret vagy rákattintani. A kosár grafika az oldal fejlécének jobb oldalán, a teherautó ikon mellett található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” ikon megnyomásával. A „Törlés” gombra kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.
Rendelés/Vásárlás
A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár oldalon található „Tovább a pénztárhoz” gombra vagy az oldal fejlécében található kosár ikonra állva megjelenő „Pénztár” gombra kell rákattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
Bejelentkezés
Adatok megadása
Szállítási mód
Fizetési mód
Rendelés összesítése
3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA
Szállítási módok
- Személyes átvétel: A www.pingvinjatek.hu oldalon megrendelt játékok, átvételi pontunkon díjmentesen átvehetőek.
- Gls csomagpontok: A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után futárszolgálat szállítja ki – előtte e-mailben értesítést küldenek. Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 1390 forint, amely csomagonként értendő, (Kivételes esetekben, amikor a termék mérete vagy súlya azt indokolttá teszi, extra szállítási költség kerülhet felszámításra, amelyről a termék aloldalán a leírásban illetve a megrendelés visszaigazolása során is pontosan tájékoztatjuk Amennyiben a fizetés készpénzzel történik a futárnál abban az esetben 200 forint utánvét-kezelési költség kerül felszámításra. A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kiszállítás a csomagpontokba munkaidőben, 9 és 17 óra között történik.
- Gls házhozszállítás: A megrendelt árut a megrendelés visszaigazolása után futárszolgálat szállítja ki – előtte e-mailben értesítést küldenek. Szállítási díjunk Magyarországon egységesen bruttó 1490 forint, amely csomagonként értendő, (Kivételes esetekben, amikor a termék mérete vagy súlya azt indokolttá teszi, extra szállítási költség kerülhet felszámításra, amelyről a termék aloldalán a leírásban illetve a megrendelés visszaigazolása során is pontosan tájékoztatjuk Amennyiben a fizetés készpénzzel történik a futárnál abban az esetben 200 forint utánvét-kezelési költség kerül felszámításra. A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A kiszállítás munkaidőben, 9 és 17 óra között történik,ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet praktikus megadni, melyen ezen időszakban elérhető a címzett. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Ebben az esetben a csomagszámmal a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatát kell felkeresni a linken vagy a (+36 29) 88 66 70 számon (Hétfőtől péntekig 7:00 és 18:00 között hívható)
Fizetési mód kiválasztása
- Személyes átvétel - Személyes átvétel során készpénzzel és bankkártyákkal is van lehetősége fizetni)
- Utánvét - Megrendelésének végösszegét kiegyenlítheti házhoz szállítás esetén a futárnak készpénzben fizetve vagy a kiválasztott csomagpont átvételi helyen, - ami üzletenként a fizetést tekintve változó lehet - bankkártyával és/vagy készpénzzel.
- Online bankkártyás fizetés - Megrendelésének végösszegét kiegyenlítheti online bankkártyás fizetéssel.(használhatja Visa, Maestro és Mastercard Electron és Amex bankkártyáját) A megrendelés véglegesítése után átirányításra kerül a BARION oldalára, ahol kártyaadatai megadása után bankkártyájával kifizetheti a megrendelés végösszegét. A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás. Segítségével online áruházunkban bankkártyával fizethet, akár regisztráció nélkül vagy prepaid egyenlegről. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja, az előre feltölt Barion egyenlegét, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak Önnek pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcíme és jelszava megadásával tud fizetni. A Barion alkalmazásokkal követheti vásárlásait, Barion egyenlegét is itt kezelheti, illetve pénzt küldhet vagy fogadhat.
A megrendelés során megadott adatok helyességét a pénztár oldal jobb oldali sávjában folyamatosan ellenőrizheted. A megrendelésről egy órán belül e-mailen visszaigazolást küldünk.(ami nem minősül az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak) Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló e-mail, akkor ellenőrizd a spam mappát, és a rendelés során megadott e-mail címet. Ha a visszaigazoló e-mailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. FONTOS! A rendelés során a Kosár > Rendelés összesítő menüpontjánál található Megjegyzés rovatban érdemes minden olyan információt feltüntetni, amely a csomag összeállításánál (szín, méret, szállítási idő) illetve szállításnál fontos lehet.(Kapucsengőn más név szerepel, vagy a csengő nem működik.)
RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA
A rendelések beérkezési sorrendben folyamatosan kerülnek feldolgozásra. Munkanapon 14 óráig beérkezett rendelések még aznap feldolgozásra és - amennyiben a megrendelt termék készleten van – elküldésre kerülnek. Hétvégén és munkaszüneti napokon beérkező rendelések az első munkanapon kerülnek feldolgozásra. Kivételt képeznek a húsvéti illetve a karácsony előtti időszakok.
VISSZAIGAZOLÁS
A vásárló minden rendelésről egy automatikus elektronikus (e-mail) visszaigazolást kap a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben nem kap visszaigazolást a rendelésről 24 órán belül, úgy kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz, mert előfordulhat, hogy véletlenül téves email címet adott meg, vagy a visszaigazoló email a spam mappába került. A visszaigazolás nem jelenti a szerződés létrejöttét. A visszaigazolás technikai megerősítése annak, hogy a vásárló milyen tartalmú ajánlatot tett a vállalkozónak, illetve a vásárló által megvásárolni kívánt termékek, a fizetés és a szállítás adatait tartalmazza, kiegészítve a vonatkozó kormányrendelet által előírt kötelező tartalmi elemekkel. A visszaigazolást követően a vásárlónak lehetősége van egyeztetni a vállalkozó ügyfélszolgálatával, akár e-mail, akár telefon eszköz útján.